Music love - The Cut Shoppe

2016/06/01


Sziasztok! Hétfőn töltöttem fel egy új oldalt a The Cut Shoppe blogra, ami a  Picture Perfect vágófájlokkal készült. Nagyon szeretem a kereteket és ebben a szettben rögtön négyféle is van. :-)


Hi crafty Ladies! I am sharing a new layout made with The Cut Shoppe Picture Perfect cut file. I love these frames so much!

A fénykép és az oldal története a következő. Leendő keresztlányom nemrégiben beleszerettet a hangszerekbe és a zeneiskolába. Legnagyobb meglepetésünkre és örömünkre a furulyát/fuvolát választotta. Ez azért érdekes, mert én is 9 évig jártam fuvolázni és a fuvolatanárunk is ugyanaz. Többször vittem már fuvola órára unokahúgomat. Ilyenkor mindig nosztalgikus hangulatba kerülök és nagyon szívmelengető érzés az egész. Nagyon büszke vagyok rá, mert állítom Ő sokkal lelkesebb, szorgalmasabb és ügyesebb, mint én valaha is voltam. :-) 


I documented my niece with her flute teacher, who actually was mine, too. It's really heartwarming and nostalgic to see her doing the same thing like me. Although she is more enthusiastic, clever and diligent as I was ever in music. :-)



Az oldalhoz Crate Paper Maggie Holmes Shine kollekcióját használtam. A négy keretet hozzá illő alapkartonokból és arany glitteres papírból vágtam ki.

I wanted to use all of it so I kept the grid design like on the cut file image. I decided to use Crate Paper Maggie Holmes Shine collection for this layout. I cut out the frames with my Silhouette Cameo from colorful cardstocks what fits with the collection. 


Mivel nagyon tetszik a kollekció papírkészlete szerettem volna használni őket, csak sehogy nem illettek az elrendezésbe, ezért csíkokat vágtam és az oldal aljára ragasztgattam őket. Ezután chipboarodkkal, matircákkal dekoráltam a kereteket.


I wanted to use also patterned paper so I clustered thin strips on the bottom of the page. Then I just added stickers, chipboards and ephemeras around the frames.


Remélem Nektek is tetszik az új oldalam. A The Cut Shoppe Etsy boltban megtaláljátok ezt és sok más keret vágófájlt.

I hope you like my new page. You can find this and other awesome frame cut files in The Cut Shoppe Etsy store.

Felhasznált anyagok / Supplies:
Papírok / Papers: 
American Crafts White Cardstock
Crate Paper – Maggie Holmes – Shine – 6 x 6 Paper Pad

Díszítőelemek / Embellishments:
Crate Paper – Maggie Holmes Shine – 12 x 12 Chipboard Accent Stickers
Crate Paper – Maggie Holmes Shine – Beautiful Phrase Thickers
Crate Paper – Maggie Holmes – Shine – Ephemera
Heidi Swapp – Confetti Rub-Ons
NőiCsizma Design - Fényképezz sokat! ÁTLÁTSZÓ matrica

Egyéb / Others:
Picture Perfect cut file from The Cut Shoppe
Silhouette Cameo

Köszönöm, hogy benéztél!
Thanks for stopping by!
Flóra

Post a Comment