Altenew Design Team

2016/05/24

Sziasztok! Nagyon boldog vagyok, mert ma egy újabb titokról lebben le a fátyol. 3,2,1! Felkérést kaptam, hogy csatlakozzak az Altenew első scrapbook Design Csapatához. Óriási megtiszteltetés egy ilyen különleges és egyedi márkának dolgozni. Nagyon köszönöm Tasnimnak, a márka tulajdonosának a lehetőséget. Ígérem mindent megteszek azért, hogy ti is megismerjétek a termékeiket! Addig is olvassátok el bemutatkozásomat a blogukon. :-) 

Hi Everyone! I am so honored and happy and and and... no words! I have been asked to join the very first scrapbook Design Team of the amazing Altenew. I am so excited to work with such a unique and special brand. Thanks for Tasnim for the trust and the chance! Please click on their blog and read my introduction!


Itt található az egész csapat bemutatkozása!

Check out the whole team here! :-)


3 comments

  1. Congratulations, beautiful ideas and Altenew stamps are stunning x

    ReplyDelete
  2. Szívből gratulálok, fantasztikusak az oldalaid és egy szuper csapathoz csatlakozol most. Imádom a termékeiket és nagyon kíváncsi vagyok, hogy miként használod majd őket scrapbook oldalakon. Én csak képeslapokat készítek, ezért is érdekel nagyon, hogyan lehet ezt a sok szépséget emlékmegőrzéshez felhasználni. Olyan büszke vagyok, hogy magyar lányként egy nemzetközi csapatban alkotsz majd :D :D :D üdv Budapestről, Zsófi

    ReplyDelete
  3. Congrats on making the team, love your use of paper cutting techniques.

    ReplyDelete