Cross stitch on scrapbook layout

2016/02/28

 A legfrissebb The Studio Challenges kihívás témája hős, hősök. Arra vagyunk kíváncsiak Neked ki a hősöd, ki az akire felnézel, akire hasonlítani szeretnél? Lehet ez családtag, egy a közösségben kiemelkedő személy, híresség, sportoló vagy bárki. Ha úgy érzed most nincs ilyen személy, akkor gondolj arra ki volt gyerekkorodban a kedvenced. Nézzétek meg a kik a hősei a csapattársaimnak és milyen szépséges oldalakat készítettek inspirációnak. A kihívásra március 13-ig várjuk a nevezéseket.
Most pedig az oldalról. Már egy ideje érlelődött bennem az ötlet, hogy egy nagy XO mintát kerszetszemezzek egy scrapbook oldalamra. Egy hete aztán meg is született a végső ötlet és belevágtam. Alapnak egy Crate Paper papírt választottam. Mivel nagyon mozgalmas volt, ezért a varrás előtt vékonyan lekentem a scrapbook papír közepét fehér Gessoval, ezzel tompítottam a virágos mintát. A keresztszemes mintát én terveztem és varrtam. Több száz keresztet öltöttem sok-sok órán keresztül. A szüleim fáradhatatlan munkája és végtelen szeretete szerettem volna kicsit viszonozni a magam módján. Ők aztán igazán megérdemlik a több órányi munkát. :-) Nem használtam túl sok díszítőelemet, mert itt most a keresztszemes minta dominál, csak néhány matrica és chipboard kertül az oldalra. 
###
The most recent topic of The Studio Challenges is Hero's. We want to see who your hero is. It could be a celebrity, someone from the community, a family member or anyone. You may not have one, if you don't, it could be your child's/or other family member's hero. You have time until 13th March to link up your entries. Don't forget to check out the inspirations of the other DT members on the blog.
Few details about my page. I have already planned this big XO cross stitch on a layout since few weeks. For the base I used a Crate Paper paper. As the pattern was too crowded I painted the middle of the paper with a thin layer of white Gesso. Like this the XO could pop out. Actually I designed the cross stitch pattern and the whole process. I embroidered hundreds of cross stitching, it has taken a lot of hours to complete. But my parents love and hard work definitely worth it. I just wanted to show them my gratitude on my own way. In the end I didn't use a lot of embellishment to keep the focus on the cross stitch. I only added some stickers and chipboards.


A sok rizsa után íme az oldal.
Are you ready? Here is my layout with cross stitch.

Közelebbről.
Close-ups.




2 comments

  1. Oh my God! Ezt papíron? Ilyen egyenletesen? Hogy csináltad???

    ReplyDelete
  2. Csúcs lett! Pont ezt akartam kérdezni, amit Piroska, hogy hogy lett ilyen egyenletes ekkora nagy felületen? Előre berajzoltad a négyzetrácsot, és azt lyukasztgattad, és varrtad ki?

    ReplyDelete