World Card Making Day 2015

2015/10/04

3 th of October is World Card Making Day (WCMD). I celebrated this with the Studio Calico challenges series. I waited all day for evening, so I can finally create. From 6pm (CEST) every hour they uploaded a new challenge, six in total. I started to work around 9pm and finished at 2am (CEST). I really enjoyed. The whole spirit was something special, knowing that even thousands of kilometers away, others are working on the same project as me.
###
Október 3. a képeslap készítés világnapja. Én ezt a Studio Calico kihívás sorozatával ünnepeltem meg. Egész nap vártam az estét, hogy alkothassak. Este 6-tól óránként töltöttek fel egy-egy új kihívást, összesen hatot. Valamikor 9 körül kezdtem a munkát és éjjel 2-re el is készültem az összessel. Nagyon élvezetem az egészet, különleges hangulata volt a dolognak, tudva, hogy akár több ezer km-re távol, mások is ugyanazon a projekten dolgoznak, mint én. 

1. Challenge: Use a PL card on your postcard.
1. Kihívás: Használj egy PL kártyát a képeslapon.



2. Challenge: Create a postcard with autumn theme. Everything about pumpkins, leaves, green, orange can come!
2. Kihívás: Készíts őszi képeslapot. Minden, ami tök, levél, zöld, narancs jöhet!



3. Challenge 3: Use a letter stamp or letter stickers.
3. Kihívás: Használj betű bélyegzőt vagy betűmatricát.



4. Challenge: Use a die or a stamp, which you have never used before.
4. Kihívás: Használj egy olyan bélyegzőt vagy vágókést, amit soha nem használtál még.



5. Challenge: Use two or more die-cuts on your card.
5. Kihívás: Használj kettő vagy több kedvenc vágókést egy képeslapon. 




6. Challenge: create a Christmas card that is easy to recreate multiple times and easily mailable

6. Kihívás: Készíts egy egyszerű karácsonyi képeslapot, amit egyszerű reprodukálni és egy sima borítékba belefér (azaz, nem borult rá a scrapbook készleted). 



1 comment