1-2-3 punch board

2015/10/13

I just decided to write a short post. These days I got one of my birthday present, a We R Memory Keepers 1-2-3 punch board. I am so happy for it. I was already checking these punch boards earlier but I thought they are not so practical as they are able to punch only one thing. Few weeks ago I so this new version which makes more things: bow, envelope, box etc. I am very satisfied with my decision to choose this multi-use tool.

###

Csak egy gyors poszt. Nemrég kaptam meg az egyik születésnapi ajándékomat a WRMK 1-2-3 lyukasztót. Nagyon tetszik! Korábban már nézegettem ezeket a táblákat, de nem tetszett, hogy csak egy dolgot lyukasztanak. Túl sokba kerülnek, viszonylag sok helyet foglalnak, így úgy gondoltam, nem éri meg az árát. Aztán pár hete láttam ezt az új verziót, ami már több félét is készít és éreztem, hogy eljött az én időm. Azt hiszem, megérte rá várni.  


And I had to try it immediately... :-)
Gyorsan ki is próbáltam. :-)


Post a Comment