She blooms - Hip Kit Club

2016/06/12

Sziasztok! A szerdai Hip Kit Clubos oldalamat hoztam megmutatni. A feladata az volt, hogy DIY díszítőelemekkel készítsek egy oldalt. Megmondom őszintén nem vagyok nagy rajongója ennek a fajta rétegzett csináld magad elemeknek. Annyira nem, hogy még soha nem is csináltam ilyet. Így hát itt volt az ideje.

Hi Everyone! I hope you are doing well. On Wednesday I was up on the Hip Kit Club blog with this layout created with DIY embellishments. I will be honest and admit I have never done anything like this before but I see a lot of you like it so I gave it a go.


Első lépésben kis négyzeteket vágtam ki különböző mintás papírokból a May Main Kitből. Ehhez a négyzet alakú Sizzix kést használtam. Aztán előszedtem az összes többi Sizzix kést és kiválogattam a témában és méretben ideillőket. Pillangót, szíveket, kamerát, nyilat találtam. Vágtam belőlük néhányat, majd összepárosítottam őket a HKC exkluzív kivágatokkal és rétegeztem őket. Nem vittem túlzásba, ezek amolyan minimál DIY díszítőelemek. :D 

I cut out several squares with square die set and my Sizzix. For this I used different patterned papers from the May Main Kit. Then I look through all my Sizzix dies and search some shapes what can be useful for this layout. I found butterfly, camera, arrow and heart in the right size so I cut out few pieces of each and then I started to play. I combined them with HKC exclusive ephemera bits from the May Main Kit as well.


Több helyen 3D ragasztót is használtam, hogy térbeli hatása legyen az elemeknek. A végén még felragasztgattam néhány enamel pöttyöt és flittert. A komment megírása után pedig sárga Shimmerz mistel pacáztam, ez az April Color Kitből való.

I tried to create few layers on every small project and add  dimensions with foam tape. In the and I adhered tiny Echo Park – Summer Party – Enamel Dots and  Jillibean Soup – Navy Blueberry Self Adhesive Sequins. I finished my layout with journaling and adding some yellow splotch created with Shimmerz – Coloringz Vibriant Mist – No Yolking from the April Color Kit.


Az oldal egyébként a bájos leendő keresztlányomról szól és első tejfogának elvesztéséről. :-)

Anyway this layout is about my niece and her first lost deciduous tooth. I hope you like my first DIY embellishments and the layout I created with them.


Remélem tetszik az új oldal. Igen egyszerű, de vidám, színes mutatós lett. 
I hope you like my new layout!

Felhasznált anyagok / Supplies:
Papírok / Papers: 
American - Crafts White Cardstock
Illustrated Faith – She Blooms 
Jillibean Soup – Healthy Hello Soup – Cup of Ciao
HKC Exclusive – Meadowbrook 

Díszítőelemek / Embellishments:
Echo Park – Summer Party – Enamel Dots
Faith Illustrated – She Blooms Enamel Hearts
HKC Exclusive – Meadowbrook – Navy Puffy Alphabet Stickers
HKC Exclusive – Meadowbrook – Ephemera
Jillibean Soup – Navy Blueberry Self Adhesive Sequins


Egyéb / Others:
Sizzix Big Shot
Sizzix – Buterfly #658300
Sizzix – Framelits Die Set – Squares #657565
Sizzix – Thinlits Die Set – Photo Love #659894
Sizzix – Thinlits Die Set – You & Me #659780

Köszönöm, hogy benéztél!
Thanks for stopping by!
Flóra


Post a Comment