Capture sweet love + process video - Hip Kit Club

2016/05/05

Sziasztok! A mai oldalam a színpompás áprilisi Hip Kit Club kitekből készült. A DT a héten anyák napi témájú alkotásokat készít. Én kicsit tovább gondoltam a témát és nem a saját Anyukámról készítettem oldalt, hanem sógornőmről és a kicsikről. Játékos, vidám, uniszex oldal volt a cél. Ilyen lett a végeredmény. De nézzük, hogyan készült. 

Hi! I hope you have a lovely day. Today I want to share my new layout made with Mother's Day theme and amazing products from the April Hip Kits. I documented a sweet moment of everyday life. This is my sister-in-law with her kids, they are incredible cute together. Let's check the details!


Alapnak egy csodaszép színű American Crafts alapkartont használtam, ami a Fountain névre hallgat és az áprilisi Alapkarton Kitből való. Ezt nagyon vékonyan, hanyagul lekentem fehér akril festékkel. Az oldal középpontjában a Silhouette Cameoval vágott csillagos szívek állnak. Ezeket Ashely Horton tervezte és regisztráció után ingyenesen letölthetőek a Hip Kit Club honlapról. A szívek hátuljára egy Elles's Studio papírt ragasztottam 3D ragasztóval. 

For background I used American Crafts Fountain Cardstock from the April Cardstock Kit what I covered with a thin layer of white paint. In the focus of my layout is the free heart cut file designed by Ashely Horton and backed with Elle's Studio paper



A kiegészítők főleg Shimelle - Star Shine kivágataiból és az áttetszős matricákból kerültek ki. Ezeket fehér alapkartonra ragasztottam és körbevágtam. 

I mainly used Shimelle - Star Shine Ephemeras and Clear Accent Stickers for embellishing.


A címhez Pinkfresh Studio – Life Noted vastag áttetsző fólia kivágatokat használtam. Az ilyen jellegű elemeket többféleképpen fel lehet erősíteni az oldalra, pl. vellum ragasztóval, tűzőgéppel, kézi vagy gépi varrással. Én most az utóbbit választottam. 

I created the title with the Pinkfresh Studio – Life Noted – Acetate Words. It's so many way to fix them on your page. In this case I choosed machine sewing option.


Hogy minél érdekesebb legyen az oldal, igyekszem sokféle anyagot használni. Ezért néhány Simple Stories - Life Color fa chipboardot is felragasztgattam. Ezek az áprilisi Díszítőelem Kitből valók.  A végén szokás szerint enamel pöttyökkel (My Mind's Eye – On Trend 2) fejeztem be a projektet. 

Just to have different textures and materials I adhered few Simple Stories - Life Color - Wood Veneer Shapes from the April Embellishment Kit. I finished the page with tiny My Mind's Eye – On Trend 2 – Enamel Dots.


Készült videó is az oldal készítéséről. :)
I also have a process video for you. :-)


Felhasznált anyagok / Supplies:
Papírok / Papers:
American Crafts Butter Cardstock
American Crafts Fountain Cardstock
Elle’s Studio – Little Moments – My Favorite Paper

Díszítőelemek / Embellishments:
Amy Tangerine – Better Together – Rub-Ons
My Mind’s Eye – On Trend 2 – Enamel Dots
Pinkfresh Studio – Life Noted – Rubber Charm Stickers
Pinkfresh Studio – Life Noted – Acetate Words
Shimelle – Star Shine – Ephemera
Shimelle - Star Shine - Clear Accent Stickers
Shimelle – Star Shine – Phrase & Alphabet Stickers

Shimelle – Star Shine – Paper Clip
Simple Stories - Life Color - Wood Veneer Shapes

Egyéb / Others:
Hip Kit Club cut file designed by Ashley Horton  
Pentart White Matte Acrylic Paint
Silhouette Cameo


Köszönöm, hogy benéztél!
Thanks for stopping by!
Flóra



Post a Comment