My Webster's Pages planner with MME On trend 2

2016/04/01

Sziasztok! A mai posztomat a like for ever blogra készítettem, amihez az áprilisi Little Things Kitet használtam. (Tudjátok amiben a sok-sok My Mind's Eye On trend 2 szépség van.) Úgy gondoltam, így április elején ideje kicsicsázni az új Webster's Pages gyűrűs kalendáriumomat (M-es méretű). Jobb később, mint soha. :D Ez a kollekció nagyon passzol a stílusomhoz és az évszakhoz is, így telitalálat volt. A plannert üresen vettem, filofax betétlapokkal töltöttem meg.

Hi everyone, it’s Flóra here. This is my second post as April’s Guest Designer at like for ever. I decided to show my Webster’s Pages planner (personal size) that I’ve been setting up the past few days. I know it’s April already but I just got my planner few weeks ago and it was totally empty. I bought filofax inserts and now finally “dressed it up”. I’ve never done anything like this before so, first of all, I collected inspiration from all over the Pinterest and then had a go. My Mind’s Eye On Trend 2 is so gorgeous (I know, I’m repeating myself!). It’s the perfect match for my planner and style.


Az kezdőoldalt egy nagy 2016-os felirattal dekoráltam. Emögött található az egész éves naptár. Egyszerűre hagytam, mert a másik oldal tobzódik. A kis zsebekbe mindenféle kártyákat, tageket, kivágatokat dugdostam. A kis türkiz virágot és a menő gémkapcsokat Pirsokától kaptam. A rojtokat a kincseim között találtam, a kis arany szív pedig egy Lindt húsvéti nyuszi nyakában volt. 

This is the dashboard. First I have created the year calendar covering page. I used 6″ patterned paper and huge gold foil numbers. I wanted to keep it simple as the other side is very busy. In the small pockets I have tucked few cards, tags from the ephemera pack and some fancy paper clips from my stash. I have also stored two sheets of alpha stickers to have them at hand.

Készítettem egy DIY gémkapcsot is. Egyszerűen a dekorgombot ragasztópisztollyal felragasztottam. Gyors és nagyon mutatós megoldás, scrapbook oldalakon is használható. 

I made one paper clip on my own. I glued an On trend 2 flair button to a simple paper clip with my hot glue gun. Very easy and attractive. You can also use it on your scrapbooking projects.

Egy másik kedvencem ez a kis tasak. Egy Simple Stories lapvédőt vágtam szét (a többi részét lentebb mutatom). A szélén csak két extra lyukat kellett lyukasztani. Mindenféle lapos díszítőelemeket gyűjtöttem bele. Extra tipp, hogy a 6" papírtömbökben található PL kártyák miniatúráját plannerben klasszul fel lehet használni.  

A great way to use the little filler cards from the 6″x6″ paper pad is in your planner. I cut up that page and hoarded them all in a small transparent pocket that I created from a Simple Stories page protector. You just need to make few holes on the side. If you have a Fuse Tool it’s even easier to create custom size pockets.

Na és a top kedvencem, ez az extra zseb. Ebbe számlát, blokkokat, leveleket vagy bármilyen cetlit lehet tartani. Ez 12" papírból készült, mert a 6" nem elég. 

And here is my favourite, an extra pocket that I created from a 12×12″ paper. You can use it for any notes, bills, important letters or whatever you want.


Pofonegyszerű az elkészítése. A planner lapját kétszeresét le kell mérni a scrapbook papíron. Az egyik oldalán és alul egy centis ráhagyást kell hagyni. Ezt biegelő táblán meghajtjuk, az egyik sarkot átlósan levágjuk, majd összeragasztjuk. Ezt követően Crop-a-dile lyukasztóval kilyukasztjuk a lyukakat és kész.

It’s very simple to make it. You measure your planner page two times onto patterned paper and leave an extra 1/4″ margin on one side and on the bottom. Score it with your scoring board and fold it. Don’t forget to cut down one corner diagonally. Then just glue together and make the holes with a Crop-a-dile.

A kivágatok között voltak ezek a hosszúkás tagek, amikre DIY címkéket ragasztottam. Ezek feladata a rendszeresen (de nem napi szinten) visszatérő rutinokra való emlékeztetés. Ilyen pl az ágyneműcsere vagy a fogkefe lecserélése. Egyszerűen csak fűzd le ahhoz a héthez a taget, amikor következik, így odaérve rögtön tudni fogod a dolgod. A többszöri használat miatt, a lyukakat lyukerősítővel is megtámogattam.

I added two thin tags to my calendar with DIY gold labels. Their job is to remind me about regular routine tasks such as changing the bedclothes or the toothbrushes. Who can remember these things otherwise? Just place it at the right week from time to time and you’ll know when it’s time to do.

A DIY címkéket hődomborítással készítettem.

For the DIY labels I used a heat embossing technique. You need tiny alpha stamps, versa mark ink, gold embossing powder and a heat gun. Then you’re able to create your own custom labels and they’re so fun!

Ezt a cuki ananászos PL kártyát kilyukasztottam majd lefűztem. A hátuljára washival ragasztottam jegyzeteket, így még sokáig újrahasználható.

Another tip. I punched holes into a beautiful PL card (this pineapple is super cute!) so I can move it around every week. On the back I can stick notes with washi tape, easily throw those away and use the card again and again.

Bár nem tervezem, hogy az életemet a naptáramban dokumentálom (erre ott a Project Life album), nem tudtam kihagyni, hogy néhány fényképet lefűzzek. Ehhez is Simple Stories lapvédőt használtam, amibe 2" méretű kártyákat és fotókat csúsztattam.

I don’t want to use my planner as a diary as I have my Project Life album for this but I just couldn’t resist adding a few heartwarming photos from our lovely weekend. I cut up a Simple Stories page protector and put in 4″ cards and photos. Probably when something special happens in my life I’ll document it like this in my planner. When I have bad days, the nice memories will cheer me up!

Íme néhány hetem. Vékony washikra szoktam írni, így elkerülve az összefirkálást. Ha változik a program, csak áthelyezem vagy eldobom a csíkot. Ezzel a módszerrel a különféle feladatokat színkódolni is lehet, ami még jobban megkönnyíti a feladatok átláthatóságát. 

And finally, here’s a random week from my life. I write on thin washi tape so that I can replace or remove them and don’t have to scrawl on my beautiful planner. Is also useful because with colors you can mark different tasks.


A végére még két közeli kép. Kicsit hosszúra sikeredett a mai poszt, de kárpótoljon titeket a sok (18!) fénykép. Remélem találtatok néhány jó ötlete is. Arra gondoltam milyen jó lenne minden vasárnap egy kis díszítgetős planner szeánsszal készülni a következő hétre... na, majd meglátjuk összejön-e. ;-)

A few close-ups and we are done for today. It’s been a long blog post with probably too many pictures (18!) but I hope you’ve found some useful tips. I admit it was quite hard to start but in the end I was super excited. It would be nice to have a planner session every Sunday and prepare myself with a little embellishing for the next week.


Köszönöm, hogy benéztél!
Thanks for stopping by!
Flóra

3 comments

  1. Huh, ez a ragasztós jegyzetelés tökjó ötlet :)

    ReplyDelete
  2. Lots of great ideas! I am just starting into the "planner addiction" and will be back for more!

    ReplyDelete