Be a unicorn - The Cut Shoppe

2016/04/04

Sziasztok! Ma egy kicsit tőlem szokatlan oldalt mutatok vagy talán még sem, mert ez is én vagyok. :) A 8,5x11"-es oldalam fókuszában a The Cut Shoppe Quick Quotes vágófájl egyik jópofa idézete áll. Nagyon szeretem ezt a méretű oldalt, mert mások az arányok, méretek és talán gyorsabb is számomra, mint a 12" verzió. Egy friss fotót választottam az oldalhoz, amin az új Instax mini kamerámmal (beszámoló hamarosan) pózolok. :P A baj csak az volt, hogy a fotó háttere kusza volt, ezért egyszerűen úgy döntöttem körbevágom magamat és egy mókás montázs-poszter stílusú oldalt fogok összehozni.

Hi Everyone! Today I will show what I have been creating with The Cut Shoppe Quick Quotes cut file set. I really love those quotes, they are so fun. Of course my favorite is the unicorn one. :D I felt like making 8,5 x 11" page, sometimes I feel this is much faster and easíer for me comparing to the 12" version. I chose a photo about me, but the background was so busy and annoying that I just had to fussy cut myself. :P I wanted to create a montage poster kind of look.



A háttérhez az egyik legszebb Seven Paper Goldie papírt választottam a szélére pedig egy fekete-fehér csíkos szegélyt ragasztottam. Silhouette Cameoval kivágtam a feliratot és egy sötét rózsaszín kartonnal töltöttem ki a hátteret, ami passzol a kardigánom színéhez. Majd heves kotorászásba kezdtem a kincseim között, hogy előkerítsek egy pón...egyszarvút vagy legalább egy lovat. Legnagyobb örömömre találtam egy egész csomag Pink Paislee Bella Rogue die cutot. Színben és témában is totálisan passzolt az oldalamhoz. Igyekeztem még bohókásabbra venni a figurát, ezért apró rózsaszín, fekete és ezüst díszítőelemekkel dekoráltam a kompozíciót. Nagyon élveztem az alkotás folyamatát és az eredményt is, most ki akartam próbálni valami szokatlant, valami mást.  Érdemes néha elhagyni a komfortzónát és kísérletezni. ;-) 

The background patterned paper is from Seven Paper Goldie collection I just added a striped strip on the left side. I cut out the quote and backed with dark pink paper what fits to my cardigan. Then I look for a unicorn or at least a horse (lol) in my stash. I found a whole box of Pink Paislee Bella Rouge die cuts. I couldn't be more happy! It completes my layout perfectly. I added tiny bites and pieces here and there to create a playful poster look. I wanted to try something new and unusual. Sometimes you have to step out from your comfort zone to make something fun. ;-)





A vágófájlt itt tudjátok magatokévá tenni: The Cut Shoppe

You can pick up this cut file in the The Cut Shoppe. Please share your project with us, I would like to see how you use these quotes.

Köszönöm, hogy benéztél!
Thanks for stopping by!
Flóra





Post a Comment