Loving you

2016/03/06

Ma nagyon-nagyon sok képet hoztam. Jók voltak a fények és mindenféle szögből lőttem fotókat, remélem nem bánjátok. :-) Több dolgot is el szeretnék mesélni erről az oldalról. Az egyik, hogy ez is az imádott Pink Paislee C'est La Vie kollekcióból készült, de nézzétek meg teljesen más a hatása, mint az előző oldalamnak. Teljesen mások a színek és az összhatás, ez egészen visszafogott, pasztelles lett. 
A másik dolog, hogy találtam egy bombajó vágófájlt és muszáj volt rögtön ki is próbálnom. Eszméletlen szépek handipaper designjai, ez a virágos pedig a kedvencem. 
Mi más is lehetne ennek az oldalnak a témája, mint az én csodaszép leendő keresztlányom. Így tehát az ő 3x4" fényképét biggyesztettem a "csokor" közepére. Ezt a képet a legutóbbi találkozásunkkor készítettem róla...milyen jó hogy hagyja magát. :P Mostanában ritkábban találkozunk, így mindig elképedek mennyit nőt és milyen nagylányos már. Azért néha még az ölembe kapom és Picibabámnak szólítom, de van egy olyan érzésem ez már nem mehet így túl sokáig. Repül az idő, most már én is érzem. :-)
Nem is húzom tovább a szót, gyönyörködjetek a vágófájlban vagy a Szőkeségben, esetleg a Pink Paislee díszítőelemekben vagy a Pretty Pink Posh flitterekben. :-) Én mindet imádom!

###

Today I have many many pictures to share. The lights were very good so I took photos from every angles, I hope you do not mind. :-) I would like to tell several things about this this page. First thing that used the beloved Pink Paislee C'est La Vie collection, but the final look turn out completely different than my previous page. The colors and the overall effect is totally different. This one is soft and pastel. 
Another thing is that I found a gorgeous cut file so I just had to try it out right away. Handipaper has beautiful designs and for sure this is my favorite.
So what else could be the theme of this page as my beautiful niece. I printed out a 3x4 "photograph what I shoot on my last visit and placed in the middle of the "flower bunch". Nowadays we meet more rarely, so I am always amazed how much this little girl has grown. Sometimes I still put her in my lap and call her "my little baby" but I have a feeling it's not going so long anymore .Time flies away, now I can feel it. :-)
Decide what you will admire the most: cut file, the blonde beauty, the Pink Paislee embellishments or the Pretty Pink Posh sequins. :-) I love all!









Post a Comment